Prestiżowe mecze na Narodowym
9 maja 2013 roku spółka PL.2012+, nowy operator Stadionu Narodowego w Warszawie oraz Polski Związek Piłki Nożnej zawarły umowę o strategicznej współpracy.
Zgodnie z jej zapisami Reprezentacja Polski rozegra na Stadionie Narodowym wszystkie Mecze Eliminacyjne do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM oraz wszystkie Mecze Eliminacyjne do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 FIFA World Cup TM. Dodatkowo, na mocy zawartej umowy, w latach 2014, 2015 i 2016 na Stadionie Narodowym zostaną rozegrane Mecze Finałowe Pucharu Polski.
- Jesteśmy zadowoleni, że dzięki trudnym i konstruktywnym negocjacjom z PZPN osiągnęliśmy dobry kompromis polegający na tym, że Reprezentacja Polski będzie rozgrywać najważniejsze mecze na Stadionie Narodowym i że podobnie jak na angielskim Wembley na naszym stadionie będą walczyć o finał Pucharu Polski najlepsze drużyny klubowe – mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+, spółki zarządzającej od stycznia Stadionem Narodowym. – Dziękujemy naszym partnerom z PZPN za wspólną organizację dwóch tegorocznych meczów Polskiej Reprezentacji. Stanowią one dobrą bazę do organizowania kolejnych spotkań.
Stadion Narodowy oferuje najwyższą jakość najważniejszych wydarzeń sportowych, muzycznych i społecznych z punktu widzenia organizatorów, ale przede wszystkim ich uczestników.
- Zgodnie ze strategią marki nasza oferta trafia w potrzeby zarówno osób indywidualnych, jak i podmiotów biznesowych i instytucjonalnych. Zgodnie z konsekwentnie realizowanym przez nas planem, Stadion Narodowy jest miejscem otwartym dla wszystkich, w którym odbywać się będą najwyższej jakości wydarzenia sportowe, muzyczne i społeczne. Dlatego nasza oferta imprez będzie zawsze zawierała 1/3 sportu, 1/3 wydarzeń muzycznych i rozrywkowych i 1/3 wydarzeń społecznych. To już znajduje potwierdzenie w tegorocznym kalendarzu. Dzięki porozumieniu z PZPN oraz naszej współpracy z organizatorami innych imprez, dziś wiemy, że część sportowa to absolutna liga mistrzów wśród polskich aren. Mamy także plejadę największych gwiazd światowej muzyki m.in.: Paul McCartney, Beyonce, Depeche Mode, Roger Waters. Imprezy społeczne jak Orlen Warsaw Marathon czy Noc Muzeów potwierdzą fakt, że Stadion Narodowy to miejsce, które ma znaczenie – mówi Marcin Herra.
W 2013 roku na Stadionie Narodowym zakontraktowanych jest już 17 dużych wydarzeń. Atrakcyjna oferta Stadionu Narodowego przyciąga również najlepsze marki działające na polskim rynku.
- Do tej pory zaufało nam już 90 partnerów, którzy zdecydowali o organizacji firmowych spotkań, szkoleń i eventów na Stadionie Narodowym, który jest również miejscem dla biznesu – dodaje Marcin Herra. – Zbliżamy się do realizacji naszego tegorocznego celu, którym jest organizacja 100 konferencji biznesowych.
Dodatkowo, Stadion oferuje najwięcej możliwości spędzania wolnego czasu: codziennie jego bramy otwarte są od świtu do zmierzchu, od wtorku do niedzieli odbywają się wycieczki, warsztaty sportowe i inne zajęcia dla wszystkich zainteresowanych.
Artykuły polecane
Rozpoczęła się sprzedaż biletów na Finał Ligi Europy, który odbędzie się 27 maja 2015 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie. Mecz rozpocznie się o godz. 20:45.
Organizator Super Meczu pomiędzy klubami Real Madryt a ACF Fiorentina dementuje wszelkie pogłoski na temat rzekomego udziału w Super Meczu drużyny Legii Warszawa, zamiast drużyny ACF Fiorentina.
Nieoficjalne doniesienia potwierdziły się. Już 16 sierpnia Real Madryt przyleci do Polski, aby wystąpić w drugiej edycji Super Meczu, który tym razem zawita na Stadion Narodowy w Warszawie. Rywalem Królewskich będzie włoska Fiorentina, z Rafałem Wolskim w składzie. Sprzedaż biletów rusza już dziś.