7. Targi eHandlu

To jest wydarzenie archiwalne, które już się odbyło. Aby zobaczyć kalendarz aktualnych wydarzeń przejdź tutaj.
Data: 22 października 2014 roku, godz. 10:00-17:00
Organizator: Fundacja Polak 2.0
Więcej informacji: www.fp20.org

Celem Targów eHandlu jest prezentacja dostępnych rozwiązań z zakresu handlu elektronicznego oraz szerzenia wiedzy w tym zakresie. Targi są wydarzeniem w pełni darmowym dla osób zwiedzających. Formuła targowa połączona jest także z cyklem wykładów edukacyjnych traktujących o różnych aspektach rynku e-commerce (ponad 20 wystąpień w 4 blokach tematycznych).

Podczas Gali towarzyszącej 7. edycji Targów eHandlu przyznane zostaną także wyróżnienia dla firm, które oferują najlepsze rozwiązania wspierające rozwój handlu w internecie - Ekomersy 2014.

Poprzednie edycje Targów eHandlu zgromadziły ponad 13 tys. zwiedzających i ponad 650 wystawców z Polski i zagranicy. Wśród wystawców znalazły się m.in. agencje interaktywne, firmy oferujące usługi logistyczne, firmy oferujące oprogramowanie dla e-sklepów, usługi związane z szeroko pojętym marketingiem (mobile marketing, e-mail marketing), porównywarki cen i wiele innych.

Targi to niewątpliwie największe wydarzenie w branży e-commerce w całym regionie CEE. Z edycji na edycję pojawiają się nowe firmy, które inspirują rynek i zapewniają świeżość formuły. Tym razem zwiedzający będzie mógł porozmawiać na żywo z przedstawicielami m.in. takich firm jak PayPal, Microsoft, GLS czy Mastercad. Wśród tegorocznych debiutantów warto podkreślić także obecność polskiego giganta rynku gier elektronicznych - CD Projekt.

Dodatkowym atutem dla zwiedzających jest możliwość wysłuchania bezpłatnych prezentacji dla Zwiedzających Targi, w jednym z czterech wybranych bloków tematycznych:

  • SEO/SEM;
  • platformy/narzędzia;
  • PR/ social media;
  • wsparcie biznesu.

Cele wydarzenia:

  • zwiększenie dynamiki rozwoju podmiotów gospodarczych funkcjonujących w środowisku e-commerce;
  • stworzenie warunków sprzyjających nawiązywaniu i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych;
  • integracja środowiska branży internetowej;
  • edukacja uczestników z zakresu e-commerce (warsztaty praktyczne prowadzone przez ekspertów i praktyków e-handlu).



Powrót